Wikia

Hieronder een aantal tips van Vengeance voor RoO spelers:

Tip 1: Trainen
Als je traint wordt je vanzelfsprekend beter. Maar, de woudgeesten zijn vaak niet goed genoeg om op te trainen. Vooral wanneer je rond level 40 bent. Je kan nu op skeletten gaan trainen, maar je kan beter op rokende schepsels gaan trainen. Die zitten in een grot onder het woud. Je kan daar komen door 3 rooms naar rechts te gaan vanaf de startplek in het woud. Daar zie je deze tunnel:

http://img411.imageshack.us/img411/2643/roorokendeschepselstip.jpg

Daar ga je in. Je loopt verder en zo kom je in de grot van de rokende schepsels! Als je helemaal doorloopt naar het onderste gedeelte van hun grot, zie je een grote groep rokende schepsels met het grote rokende schepsel die je ook moet verslaan om nog een ruiterhelm te krijgen bij de mysterieuze krijger.(Witte diamanten veranderen in rookdiamanten - Je ziet dat ik net 7 rookdiamanten heb gemaakt!) Eenmaal daar moet je je in leven houden door elixers te gebruiken, hoge armor aan te trekken en kogels te ontwijken. Natuurlijk moet je ook terugschieten. In 5 min. was ik van lvl 40 naar 43 en dit tempo heb ik een tijdje vol gehouden! Op het moment van schrijven ben ik lvl 73 en deze methode vond ik vanmiddag pas!

Tip 2: Irritante skeletten
Vinden jullie die skeletten ook zo irritant? Je hoeft ze niet te doden hoor! ren er door heen met een redelijke voorraad elixers en je haalt het levend!

Tip 3: Ruiterhelmen
Door Grote Rokende Schepsels te verslaan verander je witte diamanten in rookdiamanten. Die kan je bij de mysterieuze krijger in Lantoz weer inwisselen tegen ruiterhelmen! Die helmen zorgen dat je sneller gaat(of dat is tenminste de bedoeling), maar je kan ze ook verkopen. Ze zijn 1337 geld waard! Na een dagje kan je al duizenden 'geld' hebben! (Wist je datje: Wist je dat geld geen naam heeft in RoO en gewoon Geld heet?)

Dit bericht wordt regelmatig geüpdate!

Deze tips waren van Vengeance voor RoO spelers!

Around Wikia's network

Random Wiki