Wikia

Algemeen

"Dit is de stad Lantoz, een vestingplaats uit oude tijden." - Wachter voordat je de Queeste Aanval op Lantoz I start.

Lantoz is een vestigingsplaats met vooral veel militaire invloeden, dit is ook wel te begrijpen sinds het oude meer is opgedroogd en er aanvallende gemuteerde vissen zijn. Een aantal dingen die te vinden zijn in Lantoz zijn : een smederij, de Lantoz arena, en het Parcour van de Mysterieuze krijger. Ook zijn er een aantal Questees te starten in Lantoz:

Lanté.png
Lantoz.png

Geschiedenis

Er is niet gek veel bekend over de geschiedenis van Lantoz, de trainer van de kazerne vertelt ons het volgende verhaal:

"Ongeveer vijfhonderd jaar geleden was dit gebied vochtig, maar er was zeer vruchtbare grond. Vanwege de vruchtbare grond kwamen hier veel boeren. Één van hen was Lanté, waar het woord Lantoz vandaan komt. Hij was een sterke boer. De bewoners haalden hun hout voor huizen uit het woud aan de andere kant van Lantoz' berg, alleen wisten ze toen weinig van bouwen af. Ze leefden niet alleen van de landbouw, ze haalden ook regelmatig vis uit het meer. De bewoners van het vruchtbare gebied hadden goede oogst. Alleen na een jaar of twee werden ze aangevallen door plunderaars. De oogst die ze toen hadden was in één keer weg. Lanté was hier heel kwaad om, toen ze de nacht naderden zag hij de vrouwen en kinderen huilen van de honger. Hij wou hun oogst terug halen hij ging de richting van de plunderaars in, ze waren allemaal te voet dus hij had een redelijke kans dat hij de plunderaars in kon halen. Uiteindelijk vond hij ze bij een plaats waar nu een verlaten dorp is. In zijn eentje vocht hij tegen de plunderaars, nadat hij ze verslagen had eiste hij de oogst terug. Lanté keerde terug, maar hij kon nooit de oogst in zijn eentje meenemen. Dus vroeg hij een paar anderen om te helpen, toen ze terug kwamen bij de plunderaars waren die al weg. Gelukkig wel zonder de oogst, maar uiteindelijk verhongerden de mensen niet en besloten ze dat Lanté hun leider werd. Een aantal jaren later stierf hij, maar zijn nabestaanden besloten een stad te bouwen en naar hem te vernoemen."

Lan
Lantoz-arena.png

Een gevecht in de Lantoz arena

toz-Arena

De Lantoz-arena is begaanbaar voor iedereen, hier kan je jouw krachten meten met andere spelers, tenminste als er andere mensen aanwezig zijn. Er zijn geen regels, alles is toegestaan ook voorwerpen als Elixers die je levens herstellen.

Around Wikia's network

Random Wiki